Thursday 15 September 2011

Apa kesan pakai Premium Beautiful di badan saya??

Yuuhuu..weewiitt..apa khabar cantik2 di luar sana?yg pakai PB ofcos la lagi cantikkan..hehe :)

Hari raya ni konfem raaaamai yg merungut n takut nak timbang berat badankan..ye la, tu semua akak da lalui tahun2 lepas..asal puasa je horey2 la sbb berat turunkan..lepas raya terus sedey2 sbb berat naik balik..konfem la pastu menyesal tak sudah sbb raya makan tak hingat dunia..1 hari pergi 3-4 buah rumah pastu tuan rumah jamu ketupat rendang segala..takkan la kita nak tengok je kan..konfem makan seketupat dua..

Ni aku nak cerita sikit apa perubahan yg aku alami sejak sebulan pakai PB..

  • 1jam lepas pakai PB aku terus PERIOD!bukan la maksud selama ni tak pernah period..ko gila ke hape..akukan amik injek perancang keluarga so period aku akan datang 2bulan sekali..macam tahun lepas best la sbb masa kena bulan yg tak period tu masa bulan puasa..wahh seronok akak tak payah ganti puasa..ok bulan lepas aku period tu masa malam 1st ramadhan..kiranya hari kedua puasa tu aku da tak puasa..pastu aku bajet raya kedua la aku akan period balikkan..nehiii..lagi 3hari nak raya tu aku da period balik..maknanya skrg pusingan period aku da berfungsi balik..yeyy!!thanks to Premium Beautiful..
  • Seminggu lepas pakai PB, strechmark aku beransur hilang..ngeri ko bila tengok perut sendiri..dulu masa lepas setahun beranak Iman pun strechmark aku tak surut..sampaikan bila da mengandungkan Imran, doc siap tanya kenapa strechmark aku tak hilang2..malu aku time tu..lepas beranak Imran kononnya sapu Bio Oil la tapi aku tak tahan sbb 1st time sapu tu dia punya gatal mengeyam mmg la mcm perut ko gatal time preggy tu..ishh tak sanggup aku..bila org cakap pasal PB ni elok utk mcm2, aku pun try la..terbukti la mmg berkesan..yeyy!!thanks to Premium Beautiful..
  • 2minggu lepas pakai PB, si suami memuji kesedapan si isterinya ini..apa yg sedap?sendiri mau ingat la..apa ko ingat aku ni rajin nak makan jamu2 segala?panadol pun aku tak hingin nak telan, apa lagi la jamu..ada org sanggup makan jamu utk jaga luaran n dalaman..pada aku, pada zaman skrg yg mencabar n semakin maju ni, baik la aku ikut peredaran zaman..pakai je la apa produk kesihatan yg ada selaras ngan kemajuan negara kitakan..bukannya takda, melambak ok..contohnya Premium Beautiful..aku tau ramai lagi kat luar tu yg memperlekeh2kan PB sbb diorang tak pernah rasa n tak pernah CUBA NAK RASA kehebatan PB..sbb tu diorang bole kata mcm2 n saiko pulak org lain mcm2..bagus sangat ke mcm tu??baik2 org lain nak badan cantik, alih2 sbb mulut awak, dia terus terperdaya n makan pulak pil2 kurus kat luar tu..tahukah korang ubat2 kurus kat luar tu hanya bole dimakan atas nasihat doc??jusmate tu pun yg berjaya hanya org yg dipantau oleh doc romzey (ke rozmey??)..bukan suka2 je kita bole minum or makan..mcm aku cakap tadi la, bila si suami da memuji yg isterinya semakin fit n sedap, maknanya adalah tu yg si siteri telah lakukan..yeyy!!thanks to Premium Beautiful..
  • 3minggu lepas pakai PB, berat aku pun turun 5kg..dari 56kg skrg 51kg n maintain pulak tu lepas raya ni..aku ni mmg pantang bila nampak masakan mak..lagi2 time rayakan..ada ke time raya org tak makan..kita ni duduk kat Malaysia yg kaya dengan makanan, bukan dekat afrika so wajib la kita makankan..mmg akak terkejut dik bila balik raya aritu timbang2 tengok maintain gitu 51kg..makan mmg la makan tp bila ko pakai Premium Beautiful, perut ko jadi kecik so kuantiti yg masuk ke perut ko tu akan jadi kurang..sapa pulak yg kata tak bole makan macam2?? makan je la..takda sapa nak halang..tu yg berat ko menurun n badan ko terus terbentuk cantik..yeyy!!thanks to Premium Beautiful..
  • 4minggu lepas pakai PB, keputihan, sakit pinggang, duduk membongkok semua da takda you all..malah skrg aku rasa lebih konfiden sbb petang bila balik rumah bukak2 spenda je rasa bersih..kalo tak asal tengahari je aku da rasa tak sedap spenda..tahpape..pastu yg pasal membongkok tu pulak sbb aku ni mmg penyakit keturunan kot sbb abg aku pun membongkok sikit tp perlu ke aku nak teruskan bongkok gak..i perempuan u..perempuan wajib jalan mendada sbb ada buah dada..kalo takda buah dada tu bukan perempuan namanya..bila ko sarung je PB kat badan ko maka badan ko terus jadi tegak, tu yg bila badan tegak, jalan pun tegak, duduk pun tegak so takda la masalah sakit pinggang lagi..tau tak bila kita duduk membongkok tu perut kita lagi cepat berlapis2??tak percaya sudah..aku da percaya skrg..yeyy!!thanks to Premium Beautiful..
  • Ok skrg ni korang nak tengok tak bendtuk badan aku macam mana lepas sebulan??jangan tak percaya sudah ye..aku ni anak da 2 tau :D :D :D












Agak2 bole tak aku nak kurus sampai jadi macam zaman anak dara @ baru2 kawin ni??



hahahhaha..ok ok ni gambar terbaru setelah hampir 5 tahun berkawin n beranak 2..dan memakai Premium Beautiful :)




Pinggang dulu normally dalam 27in - 28in..pinggang sekarang 26in ye..jangan main2!!

Jgn marah ye..dulu aku kurus gak tapi tak berani la nak pakai baju ketat2 mcm baju kat atas ni..even kalo pakai kebaya ketat pun hanya bole bangga sebelum makan je..selepas makan hanya Allah je yg tau..lelemak n buncit di perut tu yg aku tak berani nak tunjukkan..sekarang berani la..korang bila lagi??

So korang, tak teruja ke dengan kehebatan Premium Beautiful ni??

Harga 1 set dalam RM2400 (S) - RM2600 (L)..bole bayar CASH or INSTALLMENT or CREDITCARD..

Sekarang masih dalam promosi iaitu barang sesiapa yg bayar CASH maka dia akan dapat diskaun RM200 + free PENCUCI PB berharga RM42..kalo bayar INSTALLMENT pun bole bayar serendah RM58 sebulan..nak tau caranya??

CALL or SMS me

No comments:

Post a Comment