Wednesday 14 September 2011

lagi BUKTI

This is a testimonial from my good friend yang berada di Sitiawan, Ipoh... Intan Hezliyana....

Pls have a read and decide....

She transformed from this....
(March 2008 - at 85kg)

to this....

(31th August 2011 - 75kg and the best thing is blessed with two cute boys!!!)

**************************


As-salam pada pembaca testimonial ini.

Saya Intan Hezliyana Abdullah menetap di Sitiawan, Perak telah menggunakan PB bermula pada Disember 2008 sehingga kini. Saya mengalami kesukaran untuk mengandung disebabkan obisiti. Berat badan saya menghampiri 90kg ketika November 2008.

Ketika saya baru berkahwin pada Mac 2008, berat badan saya 85kg. Apabila lebih 6 bulan kami bernikah tetapi tiada tanda-tanda saya mengandung, hati jadi resah. Pada detik itu juga mulalah saya tunjukkan keresahan saya pada rakan-rakan, teman-teman blog dan kawan sekerja. Apabila saya bertemu dengan pakar sakit puan, doktor menyarankan saya untuk menurunkan berat badan dan mula melakukan senaman. Bagi saya, saya tidak perlukan senaman sepreti joging dan erobik kerana di tempat kerja saya turun naik tangga lebih dari 5-6 kali sehari.

Sehinggalah salah seorang rakan blog saya mendekati saya untuk memakai PB. Rakan saya ini meyatakan bahawa pelanggan-pelanggannya ramai telah berjaya menurunkan berat badan dan ada yang berjaya mengandung setelah memakai PB 2-3 bulan. Pada awalnya saya was-was dan seakan tidak percaya pada kata-kata rakan saya ini. Tetapi oleh kerana pada ketika itu rakan saya memberi peluang untuk saya membayar PB secara ansuran bulanan dan saya juga ingin memberinya peluang berniaga, saya bersetuju untuk menggunakannya.

Pada minggu pertama penggunaan PB saya rasa tidak berapa selesa dengan korset yang ketat dan seluar yang sendat. Saya adukan kepada rakan saya dan beliau menyatakan memang itulah caranya korset itu berfungsi kerana pada awalnya korset, girdle dan long bra akan membentuk badan kita. Memang terbukti kerana pada minggu kedua, saya mula berasa selesa dan suami pun memuji bentuk badan saya yang lebih 'curvy' dan sexy.

Pada bulan kedua penggunaan PB, bentuk badan saya lebih membentuk dan memudahkan saya untuk menyarung sut PB setiap pagi. Kalau dahulunya saya perlukan bantuan suami untuk memakai PB, tapi tidak lagi pada bulan kedua. Saya juga merasakan selera makan saya lebih terkawal dan pergerakan seharian saya lebih pantas berbanding dahulu. Pada bulan kedua penggunaan PB saya turun berat badan sebanyak 3 kg.

Pada bulan kedua itu jugalah, saya mendapat satu berita paling menggembirakan hati saya. Saya mengandung anak sulung kami pada Januari 2009. Ada benarnya kata-kata rakan yang menjual set PB ini pada saya bahawa PB ini boleh memantapkan kedudukan rahim dan seterusnya memberi peluang cerah untuk mengandung. Anak sulung saya dilahirkan pada September 2009 dan kini sudah berusia 2 tahun.

Setelah saya melahirkan anak pertama, saya menyambung penggunaan PB untuk memberikan saya bentuk badan seperti dahulu. Akan tetapi, mungkin penggunaan PB terlalu berkesan buat saya...saya disahkan mengandung anak kedua pada April 2010. Anak kedua saya selamat dilahirkan pada Januari 2011 dan telah berusia 8 bulan.

Saya memakai set PB sehingga kini. Alhamdulillah berat badan saya telah berkurangan sehingga ke 75kg sekarang. PB banyak membantu kehidupan saya dan saya ingin berkongsi pengalaman saya dengan anda semua. Tidak rugi mempunyai satu set PB.

**************************

*credit also goes to the one who introduces her to PB - Sri Yanti bt Ahmad.
Intan pakai PB even before Zie pakai PB and Intan yang introduce me to PB after that, and even advise me to use it to loose weight. Thanks to you too, Intan.
Jadi, to all the people outside there, who have weight problem, have difficulties nak conceive, mengalami sakit belakang dan dalam pantang, sedang mencari bengkung moden dan senang dipakai, sila la contact saya untuk merasai kehebatan Premium Beautiful ini.
Please contact me for appointment
0163442274

No comments:

Post a Comment